دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

آرزو هایی که بهشون میرسم ولی...

بی خوابی زده به سرم داشتم فکر میکردم به آرزوهایی که دوست داشتم بهشون برسم و خیلیاشونو رسیدم خداروشکر ولی دیر انقدری که الان قدرشو نمیدونم ولی از خدای مهربونم ممنونم که همیشه هوامو داشته

یه دفتر آرزوها دارم که از سوم راهنمایی آرزوهامو توش مینوشتم تا ببینم بهشون میرسم میخونم خندم میگیره چه آرزوهایه کوچیکی ولی برای من خیلی بزرگ بود الان 6.7 سال شده که این دفترو دارم و جز خودم و خدا کسی نخونده آرزوهامو...

مثلا راهنمایی که بودم آرزو داشتم برای خودم اتاق داشته باشم الان خندم میگیره یا مثلا آرزوم بود رشته حقوق قبول شم ولی الان که حقوق میخونم ذوقی ندارم یا همین گوشی آیفون آرزوم بود ولی الان اصلا برام مهم نیس این گوشی یا گوشی دیگه مشکل اینه من به خیلی از آرزوهام رسیدم ولی انقدر دیر که ذوق استفاده کردنشو نداشتم من حتی برام شمال رفتن آرزو بود که حالا رفتن یا نرفتنش فرقی ندارههمین ماشین خریدن فکر میکردم هیچوقت ماشین نداشته باشم حالا که خریدن افتاده تو پاکینگ چون هنوز حوصلم نگرففته برم امتحان شهریو برا بار هفتم بدم

یه آرزو از آرزوهای دیگمو اینجا مینویسم مطمینم یه روز میرم حالا چن سال دیگه خدا میدونه

خیلی دوست دارم برم پاریس و برج ایفلو از نزدیک ببینم و باهاش عکس بندازم

حتی بیشتر چیزایی که دارم برج ایفله


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 22:35 http://saeed1372.blogsky.com

بهترین درسها را

در زمان سختی آموختم

و دانستم صبور بودن یک ایمان است

و خویشتن داری یک عبادت است

فهمیدم ناکامی به معنای تاخیر است نه شکست

و خندیدن یک نیایش است

پس از اعماق وجودت بخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد