دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

پست خداحافظی

سلام دوستای گلم

دوستان مجازی ک ی سال کنارم بودن و بهم سرمیزدن

خیلی وقته ک آپ نکردم و دیگه نتونستم بیام

شرمندم ک نتونستم ب دوستایی ک بهم سرزدن سربزنم ببخشید

یک سالی شد ک من این وبو ساختم برای شما دوستانی ک داستان هایی بخونین و شاید در گوشه ای از زندگیتون استفاده کنید

اول مخصوص از محدثه جونم اولین دوست مجازیم عذرخواهی میکنم ک تولدش نبودم ک تبریک بگم شرمنده گلم اگه دیر شده ببخش ولی تولدتت مبارک خانم:) امیدوارم ب تموم آرزو های قشنگت برسی

وبلاگم ی ساله شد و حالا دارم میرم و وب و مطالب در اختیار شما

ممنونم از همه اونایی ک ب وبم سرزدن و نظر گذاشتن

برام دعاکنید امسال پیش دانشگاهی میخونم معلوم نیس دیگه کی بتونم بیام اما حتما گاهی سرمیزنم امیدوارم زندگیتون شیرین باشه و هرروز شاد باشید و بخنید 

دلم براتون تنگ میشه...

این پست آخرمه هرکس ب وبم اومد ب مطالب های قبلی هم سربزنه

هرروزتون پر از اتفاق های زیبا و قشنگ شادباشین

برای منم دعاکنید مرسی من رفتم تا...

خدا به همراه همگیتون 

خداحافظ...............