دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

شب قدر

 فرشته ها برای آزادی انسان ها از دستان شیطان و بخشش معاصی و بردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده خدا هستند. 

 (اللهم لبیک) التماس دعا

گاهی کودکان از ما خیلی بزرگ ترند

مرد ثروتمندی تعریف میکرد که روزی با یک ماشین گرانقیمت که برادرم برای روز تولدم هدیه کرده بود در پمپ بنزین بودم و پسرک ژنده پوش فقیری که شیشه ماشینها را پاک میکرد شروع به پاک کردن ماشین من شد پولی به او دادم و گفتم این ماشین را برادرم به من هدیه داده . ناگهان اشک در چشم پسرک حلقه زد گفتم چی شد؟ دوست داشتی تو هم برادری داشتی که به تو چنین هدیه ای میداد؟ گفت نه دوست داشتم می توانستم من هم به برادرم چنین هدیه ای بدهم  

گاهی مث مداد سفید باش

همه ی مداد رنگی ها مشغول بودند…به جز مداد سفید…هیچ کسی به او کار نمی داد…همه می گفتند: تو به هیچ دردی نمی خوری” …یک شب که مداد رنگی ها…توی سیاهی کاغذ گم شده بودند…مداد سفید تا صبح کار کرد…ماه کشید…مهتاب کشید…و آنقدر ستاره کشید که کوچک وکوچک و کوچک تر شد…صبح توی جعبه ی مداد رنگی…جای خالی او…با هیچ رنگی پر نشد...

قیمت زیبایی...

مردی در نمایشگاهی گلدان می فروخت...

زنی نزدیک شد و اجناس او را بررسی کرد. بعضی گلدان ها بدون تزیین بودند اما برخی طرح های زیبا و ظریفی داشتند. زن قیمت گلدان هارا پرسید و دریافت که قیمت همه آنها یکی است.

او پرسید: چرا گلدان های نقش دار و گلدان های ساده یک قیمت هستند؟؟چرا برای گلدانی که وقت و زحمت بیشتری برده است همان پول گلدان ساده را می گیرید؟

فروشنده گفت:من هنرمندم.

قیمت گلدانی که ساخته ام را می گیرم.زیبایی رایگان است!

تو بعد افطار چجوری هستی؟؟

تاحالا به این فکر کردی که تو ماه رمضون چه شکلی میشی؟؟؟

معمولا تو قبل از افطار ایجوری هستی

.(‘.’)
\].[/
_/ \_

ولی بعد از افطار !

_(‘.’)_
\( . )/
_!/ \!_

خسته نباشی !