دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

شب یلدا ...

شب یلدای امسال با سالای قبلمتفاوت بود یعنی تو 20 سال زندگی ای که من کردم اولین شب یلدایی بود که بهم خوش گذشت یادمه پارسال تو خونه تنها بودم

دیشب زودتر از همه ما رفتیم خونه مادربزرکم تا کسی نیومده بود از فرصت استفاده کردم و نشستم حقوق جزای عمومی که امروز امتحان میان ترم داشتم رو خوندم و یکم اجیل خوردم و لبو تا بقیه اومدن خاله جان و دوتا داییهای عزیزم که تولد یکیشون هم بود بعد شام با مسخره بازیای امیرمهدی پسردایی کوچیکم که سه سالشه و چاقو رو تو هوا میچرخوند هرعان ممکن بود یکیمونو بکشه

خلاصه کادو هارو داییم باز کرد و جمع کردیم و قرار شد با دخترداییام فال بگیریم برای دختردایی کوچیکم که کلاس پنجم اومده بود از فراغ یار و جدایی عشقت نالان نباش ترکیده بودیم از خنده همه نشسته بودن هندونه بخورن من ک ب تازگی گواهینامم اومده بودو اوردم و ب داییم نشون دادم خیلی جالب بود دوتاییمون تو ی روز گواهینامه گرفته بودیم 22 آذر فقط سالش فرق میکرد خیلی ذوق کردم

خلاصه شب خیلی خوبی بود امیدوارم ب همه خوش گذشته باشه و خدارو شکر میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
neveshtane چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 19:49

سلام دوست من

چقدر خوبه تو این هوای سرد پای بخاری بشینی و در حالی که داری نوشیدنی داغ میخوری کمی حرفای دل بزنی و از روزمرگی بگی.

نوشتانه دقیقا همین حس خوب رو برای شما فراهم کرده که میتونی حرفاتو با همه درمیون بزاری.

این اپلیکیشن به تازگی در کافه بازار منتشر شده و خیلیا رو به خودش جذب کرده.

خوشحال میشیم شما رو هم در جمعمون داشته باشیم :)

همچنین نوشتانه رو به همه کسایی که دوست داری معرفی کن تا بتونیم همگی استفاده کنیم.

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.infinitedreams.neveshtane&ref=share

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد