دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

خسته از خوندن درسها

اینجا یه جای قدیمیه برام که میام و مینویسم تا یه روزی جایی باشه که خاطرات جوونیم ثبت شده باشن

الان پای درس خوندن بودم برای امتحاناتم که یه هفته کمتر مونده

از اون چیزی که فکرشو میکردم رشته حقوق سخت تره واقعا بعضی جاهاشو نمیفهمم یا مطالب انقدر زیاده که نمیرسم بخونمشون

از خدا میخوام کمکم کنه و این ترمو قبول شم و منم همه تلاشمو میکنم

دلم برای دوستام خیلی تنگ شده و الان که دانشجو شدم خیلی کم دیدمشون

دلم میخواست درس نخونم و برم سرکار به نظر من درس خوندن چیز بی فایدست برای دخترها که بعدش میخوان ازدواج کننو و بچه دار بشن و خونه داری کنن

حیف که همیشه به خواسته ما و اون چیزی که میخواییم پیش نمیره

به نظرم زندگی مزخرفه که مجبوری کاریو به اجبار انجام بدی به اجبار بری مدرسه به اجبار امتحان بدی به اجبار کنکور بدی به اجبار بری دانشگاه و به اجبار درس بخونی و باید حتما امحان بدی و قبول شی و این روند ادامه داره

کاش میشد آدم هرکاری که خودش دلش میخواست انجام بده

به امید همچین روزی که دیگه درگیری ذهنی نداشته باشم و زندگیم اروم و بی استرس باشه

برام دعا کنین


نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 13:30

سلام دوست عزیزم
شما تلاشت رو بکن. امیدوارم موفق شوی. درس خواندن برای آینده ی شماست.درس خواندن کار،میزان فهم و کمالات شما را بیشتر میکند.
بهد از این حرف ها گذشته ، آینده ی یک دختر بیشتر از این حرف ها است.

چه بامزه فک کنم فقط شما وبلاگمو میخونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد