دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

یه روز خوب...

دیروز یکی از بهترین روزام بود

کلی تو مدرسه بادوستام خندیدیم و دیگه داشتیم غش میکردیم

توی کلاس هم کلی معلم تاریخمون منو تحویل گرفت و نمرم بالا شده بود و گفت به بچه ها تشویقم کنن

آقا ماهم نشستیم و خود را گرفتیم

و کلی خوشحال بودم و دوستمم گرفته بود ماچم میکرد

از مدرسه خسته اومدم که مامان و بابا منتظر من بودن که بریم بازار تا برای من پالتو بخرن

نمیدونستم خوشحال باشم یاناراحت چون خیلی خسته بودم

گفتن بابا اول یه چیزی بدید من بخورم نفسم بالا بیاد بعد بریم

بعد ناهار راه افتادیم

در خیابان هوا بسی سرد بود جوری که میلرزیدم و دستام یخ زده بودن

بلاخره بعد یه ساعت رسیدیم بازار خیلی شلوغ بود و چشم چشمو نمیدید

من مامان و بابای بیچاره رو هی از این مغازه به اون مغازه میکشیدم

توی مغازه یه ساعت نگاه میکردم آخر میگفتم نه خوشم نمیاد

بابام میگفت خب اینهمه مدل پالتو حداقل چندتا رو پروو کن شاید خوشت اومد

گفتم تاخوشم نیاد که نمیتونم بپوشم

همینجوری داشتیم میرفتیم چشمم به یه پالتو قشنگ افتاد گفتم بریم اینو ببینیم رفتیم داخل و من پوشیدم و همونجا چندتا دیگه هم پوشیدم اما چشمم اولیه رو گرفته بود

و به پدرمهربان گفتم که همین خوبه و پدر پول را پرداختو و گرفتیم و اومدیم بیرون

چندتا چیز دیگه هم لازم داشتیم که خریدیمو به خانه راه افتادیم

خیلی خیلی ترافیک سنگینی بود

بیچاره مامان و بابام خیلی خسته شده بودن چهار پنج ساعتی چرخونده بودمشون

و درآخر از بابا و مامان گلم به خاطر زحمتاشون تشکر میکنم و دستشونو میبوسم

و میگم که خیلی دوستتون دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
ماه تاب جمعه 29 آذر 1392 ساعت 23:19 http://unknowngirlcry.blogsky.com

سلام چ تم باحالی من رو لینک کن و بهم خبر بده لینکت کنم دوستم

من که شما رو لینک کردم بانام دخترماه

آزاده دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 11:08 http://tandis57.blogsky.com

سلام عزیزم همیشه شاد وخوشحال باشی

سلام آزاده جون ممنون عزیزم شما هم همینطور

نیوشا یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 18:11 http://www.cheshmmak.tk

سلام عزیزم.منم مث توام تا یه چیزی ازش خوشم نیاد فکر پوشیدن و خریدنشو نمیکنم.پالتوی نو هم مبارک باشه

قربانت نیوشاجون خوش حال شدم بهم سرزدی
دقیقا تا آدم خوشش نیاد نمیتونه توی تنش تصور کنه
سلامت باشی گلم

TITI یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 15:50

HAMISHE AZASHOON MAMNOON BASH

چشششششششششششششششششششم

خاطره جمعه 22 آذر 1392 ساعت 22:03 http://khaterehfunny.blogsky.com/

پالتوت چه شکلیه؟

مشکیه بعد دکمه میخوره متوسط یعدش دیگه چیشو بگم آیا؟؟؟

عباس پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 21:34 http://ali.blogsky.com

یاسی عزیز ازت خواهش میکنم یه موقع بابا و مامان عزیزو

ناراحت نکنی فداتشم این دستور خداست

برات ارزوی خوشبختی دارم

تا جایی که بتونم تلاش میکنم که باعث شادی و سربلندی پدر و مادرم باشم
ممنون داداش منم براتون آرزوی خوشبختی میکنم

عباس پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:52 http://ali.blogsky.com

سلام
همیشه شاد و تندرست در کنار عزیزانتون

ممنون از لطف شما و همچنین

سحر پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:20

پس حسابی ترکوندی بازارو آره اجوووو؟؟
شکلکات چقد باحالن سلیقت تو حلقم

خخخخخخخخخ چشات قشنگ میبینن

mohadese پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 14:56

سلام ابجی جونم
خوفی؟
مرسی.قابلی نداره فقط یکی از دوستان خیلی با دیر load شدنش مشکل داره :-(
خب چیکاکنم قالبش واسه بلاگفا نیس قالبایه ورزشیم اکثرا قشنگ نیستن.باید خودم بسازم که وقت نمیشه!

سلام عزیز
آخییییی اشکال نداره بلاگفا بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد