دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

مدرسه یا...

چرا بچه اولی ها انقدر مدرسه رو دوست دارن و ماها نه!!!!!!!! 

من میدونم!!! همش تقصیر این معلماس که مدرسه رو یه جای ترسناک برای ما کردند 

 از بس ماها رو تحت فشار قرار میدن و درسو فقط پرسش و نوشتن و کنفرانس... میدونن و اینکه همش مارو ضایع کنند 

خود من پارسال یه مشکلی برام پیش اومد نتونستم یه درسمو بخونم قبل کلاس به معلممون گفتم امروز از من لطفا نپرسید نتونستم بخونم باتمام شرمندگی بعد توی کلاس نفر دوم منو صدا زد منم همینجوری داشتم نگاه میکردم اومدم حرف بزنم گفت نفر اول که جواب داد الان گوش دادی پاشو جواب بده منم مجبور شدم پاشم جواب بدم اما نمرمو نصفه گرفتم  

خود من عاشق مدرسه بودم  اما الان چی؟؟!! 

مدرسه باید یه جای شاد و بدون استرس باشه درکنار درس حرف زدنم باشه مثل زندان میمونه والا 

خود من بدبخت امروز انقدر نوشتم دستم رگش گرفته بود 

آخه این چه وضعشه که آدم شبا همش با استرس بخوابه و  با استرس بره مدرسه والا من درسمم میخونم میترسم از این معلما 

دیگه باید سوخت و ساخت چاره ای بیش نیست   

برا همه هم مدرسه ای ها مث خودم تسلیت عرض میکنم امیدوارم خدا صبرتون بده

نظرات 6 + ارسال نظر
پگاه شنبه 6 مهر 1392 ساعت 23:03 http://harf-sb.blogsky.com

حالا مونده تا بفهمی مدرسه چه ارمانی بود.........ولی دانشگاه برا من ینی پل به سمت برترین ها

موفق باشی پگاه جون

پگاه شنبه 6 مهر 1392 ساعت 22:43 http://harf-sb.blogsky.com

اره نظام اموزشی در ایران خیلی مشکل دراه با اضاف کردن کلاس ششم هفتم هم درست نمیشه...

در این شرایط که برخی زا درسها حتی در دانشگاه هم هیچ ارتباطی با رشته و حرفه ات نداره باید یه انگیزه داشته باشی از جنس کوه و بری جلو وقتی میای دانشگاه میبینی یکسری از دوستات به عادت دبیرستان عین روبات میخونن و بیست میشن اما صفر بارشون نیست و هیچ فعالیتی ندارن هیچ کاری یا هنوز حتی استادا نمیشمناسنش ..بعد از دست انداز کنکور و ازمون ورودی باید یاد بگیری برا اونچیزی که مهمه برنامه ریزی کنی و بخونی حتی و حتی از یه درسی که بیست نمیشی دلیلش این نیست که بلدش نبودی 18 میشی چون تمام مطالب این درس به حرفهات ربط نداشته و تو فقط انچه رو که باید روش تمرکز کردی........و خلاصه..اولی ها هم یه انگیزه دارن به اسم خوندن تمام کتاب قصه ها...نوشتن اسم خودشون..دکتر شدن!!!!!!!!1

پگاه جون تو که دلت از ما پرتره
کاش درست بشه

mahsa جمعه 5 مهر 1392 ساعت 22:02 http://mahsa-mah.blogsky.com/

موافقم باهات یاسمین جون

ممنون مهساجون

متاسفانه1معلم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 19:42

سلام. می دونی؟ من خودم1معلمم و چقدر متاسفم از این معلم بودنم. ای کاش کلمه و جمله ای پیدا می کردم تا باهاش برات توضیح بدم چند برابر تو از باز شدن مدرسه ها خسته و متنفرم. می فهممت. ولی باور کن تقصیر ما نیست. تقصیر شما هم نیست. باز خوش به حال شما که گیرتون درس و مشقه و آخرش1سری فحش به ما معلم ها میدید و با دوست هاتون به ریشمون می خندید و خلاص. از شغلم متنفرم. امیدوارم هرچه زودتر از این روزها خلاص بشی ولی ای کاش هرگز معلم نشی. ای کاش واسه من هم1راه پیدا بشه که از این نکبت خلاص بشم.
چیه؟ تعجب کردی؟ حالا بشین تا صبح بخند بهم.
موفق باشی.

مادر خودمم معاون هستش معلم ها همه مثل هم نیستن من منظورم معلم هایی هستن که عقده بازی درمیارن از شما معذرت میخوام
سربلند و موفق باشید

جوهر جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:16 http://myprinter.blogsky.com

سلام
قدر همین درس خواندن های با استرس را بدانید...
یک زمانی آنقدر دلتان تنگ می شود که نمی دانید سرتان را باید بزنید به در یا دیوار.
یادم هست اولین سالی که اول مهر، خانه بودم و می دانستم قرار نیست سال دیگر بروم سر کلاس تا صبح گریه کردم...

من قول میدم هیچوقت حسرت این روزامو(مدرسه) نخورم

نسیم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:04 http://link.carlo.ir

سلام باهام تبادل لینک می کنی؟

سلام نسیم جون بله حتما الان لینکت میکنم
من لینکتون کردم با نام تی شرت محرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد