دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

بعد سه سال اومدم توی وبلاگم

به نام خدایی که هرچه دارم از اوست

از کجا شروع کنم؟

از اخرین پستی که گذاشتم توی وبلاگم و تازه میخواستم پیش دانشگاهیمو بخونم

حالا شدم خانوم دانشجو ترم اول رشته حقوق

هنوز همون دوستای خل و چلمو دارم همونایی که کلی خاطراتم باهاشونو تو وبلاگم نوشتم

الان هرکدومشونو سر یه کار و یه رشته ای هستن

بعد وبلاگ درگیر کانال زدن توی تلگرام شدم فعلا درگیر اونم

دلم برای وبلاگم تنگ شده بود و دوستایی که داشتم

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین




نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 13:36

بقول مادرم برای وقتی که غرغر میکنم :
ای وای چه مصیبتی !!!!!(متلک)

یاسمین سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 11:29

امیدوارم در این رشته موفقیت های زیادی به دست بیاورید

ممنون از نظراتت دوست عزیزم

S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 17:30 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
465160

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد