دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

خدا بالا سرته

سلام مجدد...

دیشب کدی گذاشتم که مطالبو قفل کنه و توی پست قبلی دربارش توضیح دادم...

امروز متوجه شدم این کد کار نظر دادن دوستامو سخت کرده و اینکه بازم میشه کپی کرد...

خب من کدو برمیدارم چون مشکل بیشتر شد...

اما وجدانا مطالبو کپی نکنید چون گفتم راضی نیستم...

چون منم نفهمم خدا بالاسرته...

دیگه با خودته...

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:54 http://ali.blogsky.com

سلام

الهییییییییییییییییییییییی

چشممممممممممممممم

شما که وجدان دارید داداش اما اون که باید بفهمه نفهمید و یا خودشو زد به اون راه

سحر پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 20:21

بگو کی بوده بریزیم سرش اجوووو

قربون تو آجی مهم نیست عزیزم بیخیالش

mohadese پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 18:33

ابجی من قبلأ تقریبا 2 ماه پیش یه عکس از وبلاگت save کردم.
اگه راضی نیستی پاک کنم :'-(

الهی
نه گلم منظورم به یه نفر بود که بفمه و نفهمید البته اون کل مطلب با عکسمو کپی کرده بودش و کلی ناراحت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد