دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

مثل ابرها!

وقتی انسان ها از یکدیگر دور می شوند و فاصله می گیرند در حقیقت طومار خیرات و برکات را بسته و درهم میپیچند.

ابرها را ندیده ای؟ وقتی که از هم جدا می شوند آیا می توانند ببارند؟

تکه های زغال را ندیده ای که وقتی از یکدیگر جدا و دور می شوند حرارت و گرمای خود را از دست می دهند...

پس...

نتیجه گیری بر عهده شما...

نظرات 12 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 22:05

با اجازه من عکسشو برداشتم

اجازه ماهم دست شماست

modest man دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 08:42 http://loveandfaith.blogsky.com/

ولی من مخالفم یاسمین خانم
گریزانم از این مردم که با من
به ظاهر همدم و یکرنگ هستن
ولی در باطن از فرط حقارت
به دامانم دو صد بیرایه بستند
بعدشم هر ابری نمیتونه بباره حتی اگر جمع باشه
پس بهتره اگه میخایم جمع بشیم بدونیم با کی جمع میشیم

دقیقا همینطوره اما همیشه هم نمیشه که با کسی بد باشیم اما اینو قبول دارم که با کی جمع بشیم ممنون از نظرتون

عباس شنبه 16 آذر 1392 ساعت 23:01 http://ali999.blogsky.com

واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 02:00

تو هم خیلی مواظب خودت باش دوستم
شب خوش بااااااای

شب بخیر خدانگهدار

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:57

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منم خوابم میاد
خیلی خوشحال شدم دوستم ممنون بهم سرزدی کاری نداری؟

هه
نه عزیز منم خوشحال شدم مراقب خودت باش

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:55

قربونت برم گلم
راستی یه وقت این موقع شب مزاحمت نباشم؟؟
خوابت نمیاد؟

مراحمی نه زیاد
هههه

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:52

وایی قربونت یاسمین جون خیلی خوشحالم کردی خیلی دوست خوبی هستی خیلی دوستت دارم دوستم

فدات عزیز حقیقتو فتم خجالتم نده

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:48

واقعا راست میگی؟

آره گلم تو هم مطالبت خیلی قشنگن سلیقه ایه دیگه منم داستان میذارم تو عاشقی اما من که دوسشون دارم

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:45

باز تو میایی وبت مطلبات حرف ندارن من چی؟؟

لطف داری ساراجان
اما برای تو هم قشنگن عزیزم

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:42

آفرین آجی درس خون منم کم میام سرم شلوغه حسابیییی
فکرکنم از اول محرم آپ نکرده بودم

آخی اشکال نداره منم کم آپ میکنم

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:39

میسییییی
نبودی دلمون برات تنگیده بودش کجایی؟

ببخشید عزیز منم دلم تنگ شده بود
باورکن اصلا وقت نمیکنم بیام درسا خیلی سخت شدن نمیرسم اینترنت هم بیام

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 01:32

خیلی زیبا بود یاسمین جونم
دستت بهتره آجی ؟

سلام گلم ممنونم فدات شم
تو خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد