دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

سلام من اومدم بعد از یه ماه و چند روز

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه ی دوستان گلم 

دلم برای تک تکتون خیلی تنگ شده بود 

یه عذرخواهی به همتون بدهکارم برای غیبت طولانیم

به دلایلی طولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی شد ....

1.به خاطر امتحانات

2. اینترنت نداشتم 

3.ویندوزم پریده بود 

4.چند وقتی حال و حوصله نداشتم 

5.و منتظر این بودم کارنامو بدن  

حالا باخیال راحت برگشتم پیشتون بانمرات بالا و معدل خوب 

ممنونم از همه اونایی که دعام کردن و اونایی که تنهام نذاشتن  

به بیشتر نظرات جواب دادم تاجایی که میتونستم ممنونم از دوستان جدیدی که تازه اومدن

امیدوارم بتونم جبران کنم دوستای گلم و تو طول هفته به همتون سرمیزنم

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 17:10

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش
حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال ام
کهههه اومدیییییییییییییییییییییییییییی

میسی عزیز

سارا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 15:12

وای سلام یاسمین جون گلم
کجایی دختر دلم برات اندازه یه گنجیشک تنگ شده بود
خیلی خوشحالم که اومدی عزیزم

سلام ساراجان
ممنون از لطفت و حضورت عزیز
منم همینطور

mohadese شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 14:55 http://mohadese201.blogfa.com

سلام اجییییییییییییییییییییییییی
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای چقدر خوشحالم کردی
بیمعرفت دلم تنگ شده بود برات
خیلی نامردی

سلام محدثه جونم
تو خوبی آبجی؟؟؟؟
منم خیلی خوشحال شدم که باز اومدم
باورکن منم دلم برات تنگ شده بود ببخشید اجو

رامین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 10:11 http://www.cheshmakdiary.tk

درود یاسمین خانوم گل ، خوبی شما ؟
اشکال نداره فدای سرت ، همین که سر می زنین اینجا هزار بار ما رو خوشحال می کنین !
چشم الانم میام سر می زنم ...

سلام ممنون از حضورتون
موید باشید

شکوه جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 20:51 http://www.shdl.ir

آهنگ وبت خییییییییییییییییییلی قشنگه

قربونت عزیز
ممنون از نظر لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد