دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

یه دفعه میبری...

سلام 

الان که دارم مینویسم حال روحیم افتضاحه داغونم به هیچکسیم نمیتونم درد و دل کنم گفتم بیام اینجا بنویسم

امروز برای بار 6 ازمون رانندگی برای گواهینامه گرفتنو رد شدم

هرچی نذر کردم هرسری التماس خدارو کردم منو شرمنده پدر و مادرم نکن هی گفتم قبول میشم  اینسری دیگه تموم میشه ولی نه ...

خسته شدم از بس گفتم صلاح خداست حکمت خداست

خسته شدم بس هرچیو خاستم بهش نرسیدم یا انقدر دیر رسیدم که ذوقشو از ست دادم

آدم ز یه جایی به بعد میبره دیگه خسته میشه نمیدونم دیگه چیکار کنم

برام ماشین خریدن ولی گفتن تا گواهینامه نگرفتی نمیشه پشت فرمون بشینی

امروز گفتم ماشینو بفروشین دیگه نمیرم

خدایا من خسته شدم از بس دعا کردم سر هرچیزی که خواستمو بهش نرسیدم مرسی خدا ...


نظرات 4 + ارسال نظر
a.s.a سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:09 http://lidomachat.ir

سلام....خب خواهر من گرفتن گواهینامه کاری نداره اگه توی یه شهر بزرگ زندگی میکنی مثل هران خودمون برو توی یه شهرستان کوچیک ثبت نام کن و انجا تست بده حتما قبول میشی و گواهینامه رو هم میگیری همیشه کارها رو سخت نگیر...... ولی البته من بار اول قبل شدم چون سه سال قبل از اینکه به سنن قانونی گواهینامه برسم همش با ماشین میرفتم بیرون خخخخخ ولی این راه حلی ک بهت دادم موثره

سلام من دیگه نزدیک 1m پول دادم به این آموزشگاه هدر میره بعد من تهرانم شهرستان از کجا پیدا کنم که حال داره دوباره آیین نامه بخونه
همینو ادامه میدم

سعید یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 20:38 http://saeed1372.blogsky.com

گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامــت می کنــــد

و نـــــــــــه خنــــــــده ,, نــــــــه فریـــــــــاد

و نـــــــه سکــــــــوت

نـــــــه رفتـــــن و نـــــــه مانــــــــــدن

آنجـــــاست کـــــه بـــا چشمانی خیس

رو بـــه آسمـــــان می کنی و می گویی

خدایــــــا تنهـــــا تــــو را دارم تنهـــــــایم مگـــــــذار..

سعید یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 20:37 http://saeed1372.blogsky.com

خب بگو یکیشون بشینه پیشت.تا تمرین نکنی هزار بارم بری رد میشی.منم تا تمرین نکردمشون چن بار نتونستم
امیدوارم موفق بشی

نمیشینن که

محمد چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 01:14 http://journalstarcity.ir

خدا خیرت بده خواهر
من الان 2 ساله می خوام برم ثبت نام کنم پول دستم نیومده برم اقدام کنم حالا تو بخاطر 6 بار رد شدن ناراحتی
من خودم رفیق داشتم دو رقمی شده و بازم روش کم نشده
تو ی چیزی رو بخواه شک نکن بهش میرسی فقط باید بخوای
بحث صلاح و حکمتم نیست بحث تردید درونی خودته
تو اول از خودت مطمئن شو که حتما قبولی و با اعتماد به نفس برو مطمئن باش قبول میشی شک نکن
اگه دوست داشتی ی سر به وب من سر بزن خوشحال میشم

سلام از خودم مطمینم که میرم هرسری که رد میشم هرسریم که میرم میگم مطمینم ایندفعه قبول میشم باز نمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد