دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

سه روز تا آزادی:|

سلام

تو این چندوقت که ننوشتم خیلی اتفاقات افتاد و الان حوصلم گرفت گفتم بیام بنویسم

امتحاناتمون شروع شد و تا اینجا به جز دوتا درس خداروشکر بقیشون عالی میشم و سه روز دیگه امتحاناتم تموم میشه و راحت میشم از اینهمه درس خوندن

دوتا از امتحانامو تازه داده بودم که یه مریضی خیلی بدی گرفتم و هیچی نمیتونستم بخورم فکر میکردم که واقعا دارم میمیرم و حتی زیر سرم هم رفتم چون فشارم روی 6 بود خیلی حال بدی بود و همش میخواستم زود تموم شه و همش گریه میکردم هنوز یکم از مریضیم تو تنم مونده ولی خداروشکر خیلی بهترم و الان میفهمم که سلامتی یه نعمته که خدا بهمون داده و هرروز باید به خاطر این نعمت خدارو شکر کنیم قدر سلامتیتونو بدونید

دانشگاهو تا حدودی دوست دارم که اگه ایشالا بعدا پشیمون نشم دیدن ادمای مختلف چیز جالبیه که میان باهات تازه اشنا شدن ولی درد و دل میکنن

یکی از امتحانامون خیلی سخت بود درس حقوق اساسی که همشم تشریحی بود و از هرکی پرسیدم میگفت میفتم و ادمم تو این موقع ها انرژی میگیره که خودش تنها نیس با یکی از همکلاسیا دانشگاه بعد از امتحان سوار اتوبوس شدیم و کنار هم نشستییم و هردو امتحان اونروزمونو خوب شده بودیم داشتیم درباره امتحانا حرف میزدیم که گفتم من فقط حقوق اساسیو خوب نمیشه نمرم گفتم متقابلا اینم مثل بقیه میگه منم بد میشم برعکس گفت من 18 اینا میشم گفتم ااا چطوری اونهمه درس سختو یه شبه حفظ کردی گفت من شوهرم دکترای حقوق داره اون نشست بران توضیح داد صبح که پاشدم گفتم تا من حاضر میشم توهم باز خلاصشو بگو و برام گفت من که دیگه نابود شده بودم گفتم خب بو همینه دیگه چه خوب موفق باشی تو دلم گفتم خدا شانس بده

خیلی هامون تو دانشگاه دوتایی اند دختر و پسرو همه زود جفت گیری کردن ولی من نه یه ساعت قبل امتحان میرسم دانشگاه و تنها یه جا میشیم و دوره میکنم هی کفترای عاش از جلوم رد میشن منم هی تو دلم فحششون میدم خخخ الکی کلا تنهاییو بیشتر دوست دارم والا

گاهیم میام پیش بقیه همکلاسی های دیگه و با اوناحرف میزنم تا امتحان شروع بشه و بریم سر جلسه امتحان

من همیشه سرجلسه امتحان دخترا هرکی ازم پرسیه رسوندم اما هیچوقت از کسی تقلب نخواستم حاضرم بیفتم اما نمره تلاش خودمو بگیرم و همونقدری که خوندم

فردا امتحان زبان داریم و خیلی سخته حدا کمکم کنه

اولای امتحانامون با آرژانس میرفتم دانشگاه ولی حالا با اتوبوس میرم و بر میگردم و فقط اتوبوسو به خاطر این دوست دارم که هنسفری بذارم تو گوشمو و تا خونه بیرونو نگاه کنم خیلی حال میده ادم میره تو یه دنیای دیگه

جای منم همیشه تو اتوبوس ته اتوبوس بالا سمت راسته که افتابمم نخوره بهم لامصب انگار سوار شاستی بلند شدی

خدایا شکرت به خاطر هرچی که دادی و هرچی که ندادی که فقط خودت صلاحمونو بهتر از هرکسی میدونی

دوستت دارم خدای مهربون


... هم اسمی من که پستامو دنبال میکنی و نظر میدی زیر پستام بااینکه نمیشناسمت که از کدوم شهری و چندسالته و... بازم خوشحالم از اومدنت به کانالم و خیلی خوش اومدی گلم و ممنون از بابت نظراتت و همراهیت امیدوارم همیشه خوب باشی و سلامت و رو لبات همیشه خنده باشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد