دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

یه سلام و یه خداحافظی

سلام به همه دوستای خوبم

اول از همه عیدو تبریک میگم امیدوارم به همتون خوش گذشته باشه و امسال سالی پراز اتفاقات خوب برای همتون باشه

دلم برای همتون تنگ شده بود و شرمنده که نبودم

ممنون از همه اونایی که بهم سرزدن و معذرت که وقتم کمه و نمیتونم جواب همه نظرات رو بدم امیدوارم بتونم جبران کنم

خب دوستای خوبم وقت رفتنه و من چند ماهی نیستم چون دیگه نمیتونم بیام و امسال سال آخر دبیرستانمو و نهایی از همتون میخوام که دعام کنین

امسال عید خوبی برای من نبود امیدوارم برای شماها خوب بوده باشه

دلم برای همتون تنگ میشه اما ایشالا تابستان بعد امتحانات میام

برام دعاکنید دوستای خوبم ببخشید که تک تک به وبلاگهاتون سر نزدم و خداحافظی نکردم

امیدوارم سربلند و موفق باشین و لبخند فراموش نشه

خداحافظ.................

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 20:43

چرا امسال برات خوش نگذشت امید وارم موفق وسربلند شوی برات دعا می کنم تو امتحانت قبول شی فعلا بای

ممنونم از لطفت گلم

فاطمه صفرپور چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 14:40 http://6816.blogsky.com

بنده گفت خدا چرا آرزویم را بر آورده نمی کنی؟؟ مدت هاست که به درگاهت دست اجابت بلند کرده ام . خدایا همین یکبار ..همین یک آرزو.... و این آخرین آرزوی من است....

فرشته خندید و با خود گفت : چه دروغ بزرگی آخرین آرزو !!! تا جائی که به یاد دارم آرزو های آدمیان بی نهایت بوده...

خدا خندید و گفت : دو بار از کار انسان ها خنده ام می گیرد : یکبار زمانی که برای چیزی که به صلاحشان نیست دعا می کنند و هزاران هزار بار رو به سویم می آورند و طلبش می کنند و بار دیگر زمانی که برای چیزی که به صلاحشان است و ما بر آنان فرو می فرستیم نا شکری می کنند و طلب از بین رفتنش را می کنند!!حال آنکه برای آنها بهتر است....

فرشته گفت : و آنها نمی دانند آن هنگام که آرزویی می کنند و خداوند همان زمان به آرزو و دعا یشان پاسخ نمی دهد سه حالت دارد : اول آنکه به صلاحشان نیست ، دوم آنکه می داند در صورت استجابت آن دیری نمی پاید که پشیمان می شوند و سوم آنکه دارد بهترین چیز را برای آنها مهیا می کند....

mahsa سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:12 http://mahsa-mah.blogsky.com

موفق باشی دوستم

ممنون مهساجون توهم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد