دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

یه روز برفی

سلام دوستای گلم  

اینجا حسابی برف اومده و هنوز داره میباره  

امروز صبح وقتی از خواب بلند شدم  نگاهی به گوشیم انداختم تا ساعتو ببینم 

که دیدم24 میسکال و 17 تا اس برام اومده دهنم باز موند  

دیدم سایه و سارا و سحر بهم زنگ زدن چندبار و اس دادن 

سحر:بیداری؟  

سحر:میخواییم بریم بیرون بابچه ها منتظر توییم میایی؟

سحر:کجایی پس؟

سحر:بیدارشدی یاسی؟  

و... 

سایه:سلام عزیزم بیداری؟ 

سایه:یاسمین میخواییم  بریم برف بازی پایه ای؟

سایه:یاسمییییییییییییییییییییین؟ 

سایه:بابا کجایی؟ 

و...  

 کلی نگران شده بودن که من چرا جواب نمیدم که زنگ زده بودن خونمون فهمیده بودن خوابم 

زنگ زدم سایه گفت زود حاضر شو نیم ساعت دیگه میام دنبالت 

من گفتم نمیام فکرکنم سرماخوردم صدام گرفته برید خوش بگذره 

گفت نیایی ماهم نمیریم بدون تو خوش نمیگذره 

دیگه منو گذاشتن تو آمپاس و گفتم باش میام 

سایه اومد در خونه دنبالم و راه افتادیم توی راه چندباری نزدیک بود بیفتیم 

توی راه سارا و سحر هم به ما ملحق شدند و رفتیم پارک 

چندتا عکس انداختم و فیلم گرفتم

یکم جلوتر که رفتن من چندتا گوله برف برداشتم محکم زدم از پشت بهشون 

که همونجا همشون ریختن سرم نامردا برفو میکوبیدن تو صورتم 

 افراد کمی اومده بودن پارک و ما راحت اونجا برف بازی کردیم 

حسابی دست و پامون یخ زده بود و تصمیم گرفتیم برگردیم خونه 

رسیدم خونه خواهرزادم گفت خاله بریم بالاپشتبوم آدم برفی درست کردم و قبول کردم و رفتیم 

دیدم با چه ذوقی آدم برفی درست کرده و ازش عکس انداختیم و سریع اومدیم پایین چون حسابی یخ زده بودم از سرما

کلی بگم بهم خیلی خوش گذشت و حسابی انرژیمو خالی کردم خدایا ممنونتم

امیدارم به همتون خوش گذشته باشه

چندتا از عکسای امروزو میذارم که ببینید

 

توی پارک وقتی میرفتیم...

 

اینم آدم برفی ای که خواهرزادم تو بالاپشتبام درست کرده... 

 

  

دیگه بقیه عکسا سانسور شدس

نظرات 11 + ارسال نظر
ملینا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 09:46 http://lilife.blogfa.com/

عزیزم چن سالته

انشالله همیشه خوش باشی
چند تا نکته واسه بهتر شدنه کارت
ببخش فضولی میکنم
اولا که عکسارو با مرورگر موزیلا کوچیک کن که سرعت آپ شدنش زیاد بشه
دوم که به عکسات متن جایگزین و لینک بده که هرکی خواست ببینه بزرگشو بتونه
مرسی ببخش که فضولی کردم

ممنون از راهنماییتون حتما

ali یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 18:17 http://wikinote.blogsky.com

های! سرها که در گریبانید
آسمان سرخ و برف می بارد
اسکلت باغ ها بلور آجین
های! بگشای در،زمستان است

«علیرضا آذر»
متاثر از شعری از مجموعه ی زمستان نوشته ی اخوان ثالث

زیبا بود ممنون از حضورتون

حسین شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 18:26

عکسهای برفها خیلی قشنگ بودن
افرین،ادم برفی هم قشنگ بود

چشماتون قشنگ میبینه خواهش

mohadese جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 16:46 http://mohadese201.blogfa.com

هعی.......
حوصلم سر رفته....
نیستی؟

منم همینطور...
دلم خیلی گرفته

saye جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 13:50

آپم

اومدم عزیز

mohadese پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 16:21 http://mohadese201.blogfa.com

سلام آجی
منظورم اینه من جوابه نظرتو تو وبت میدم
نبابا واسه چی بپیچونم! 19.20 صدم شدم
سختــــــ بود! خیلییییییییییی

سلام آبجی
آها آره خیلییییییی

آنشرلی پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 10:29 http://anne-gilbert.blogsky.com

یاسمین جون عکسات خوشگل بودند.خوشحالم بهت خوش گذشته

سلام ممنون از حضورتون
لطف دارید

mohadese چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:13

آجی نظر میذارم بیا وبم جواب بده

اومدم نظری پیدا نکردم

mohadese چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 19:18 http://mohadese201.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
چرا دیشب رفتی؟
اوووووووووووووووووووووووه اینجا چقدر خوشگل شده!
چقدر امروز خوش گذشته بهتون

سلام محدثه جون خوبی؟؟
من که نرفتم تو دیگه ج ندادی نگفتی معدلت چند شده؟
اوهوم جات خالی

حسین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 18:55

سلام ابجی یاسمن
خوبی
خوش به حالت
تا میتونی برف بازی کن و سعی کن چند تاعکس خوب بزاری

سلام داداش
ممنون عکس گذاشتم توی ادامه مطلبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد