دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

دوستان خوب

سلام به همه ی دوستان خوبم که با نگاه و نظرات زیباشون وب منو دنبال میکنن 

چندروزی باز مریض شده بودم سخت با یه ویروس جدید که بدتر از سرما خوردگیه قبلیم...

به خاطر همین دیروز حالم خیلی بد بود و مدرسه نرفتم و تصمیم گرفتم خونه استراحت کنم که خداروشکر خیلی بهترشدم

امروز توی مدرسه بادوست جون جونیام تصمیم گرفتیم امروز بریم بیرون تا حال و هوامون یکم عوض شه و قرار شد همشون به ماماناشون بگن و به من خبر بدن که ساعت 3 یا4 بریم 

بعد از اینکه رسیدم خونه یکی پس از دیگری زنگ میزدند و من به همشون گفتم ساعت 3 در خونه ما باشند

بعد یه ساعت خانوما تشریف آوردن(سایه.سحر) و سارا هم زنگ زد گفت نمیاد و دوست نسبتا صمیمی سلیم

و ما سه نفر بادیدن سلیم شاخ درآوردیم جوری اومده بود که اگه گشت ارشاد مارو میدید تیر بارونمون میکرد هرکدوم یه تیکه بهش انداختیم که چه وضعشه آرایش عروس کردی رو صورتت و... دیگه خجالت کشید

من و سحر و سایه خیلی سر و سنگین تر بودیم و معمولا سرمون به راه خودمون بود و به کسی کاری نداشتیم و دیگه خودتون میدونید که...

 هیچی بگمم میترسم غیبت بشه و بیاد وبم ناراحت بشه که دوست ندارم  چون دختر ذاتا بدی نیست

توی راه خیلی چیزا خریدیم و باز رفتیم کتابفروشی و رمان خریدیم و منم برای خواهرزادم کتاب داستان خریدم چون خیلی دوست داره 

چون زیاد راه رفته بودیم تصمیم گرفتیم چیزی بخوریمو و ادامه بدیم و چندتا جای دیگه رفتیم 

 چون داشت شب میشد سایه گفت سری بعد رگمو جلو مامانم بزنم نمیذاره دیگه بیام بیرون هوا داره تاریک میشه که همونجا همه باهم خداحافظی کردیم و سلیم سوار اتوبوس شد و سحر هم که خونش نزدیک بود جدا شد من وسایه که خونمون نزدیک هم بود باهم اومدیم 

کم کم هوا داشت خیلی خیلی سردتر میشد

کلی بگم خوش گذشت اما خیلی خسته شدیم

کاش همه قدر لحظه لحظه عمرشونو بدونن و از ثانیه هاش لذت ببرن و قدر دوستای خوبو...

شب خوش


نظرات 14 + ارسال نظر
narsis چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 17:51 http://narsis-world2013.blogfa.com

albate age too in madrese doost peida konim

حتما

modest man دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 15:26 http://loveandfaith.blogsky.com/

بههههههههههله دیگه

اهوم

mahsa شنبه 30 آذر 1392 ساعت 19:45

یلدات مبارک یاسمن جان

مرسی مهساجون یلدای تو هم مبارک گلم

mohadese شنبه 30 آذر 1392 ساعت 14:41

سلام عزیزم خوبی؟
جایی نمیرم فدات شم
متنو کامل بخون قربونت برم
ببخشید ناراحتت کردم
شرمنده :'-(

اوف سلام محدثه جون منو ترسوندی همون اولاشو خوندم داشت اشکم درمیومدش خداروشکر هستی الان خوندم تازه متوجه شدم میسی اجو
یلدای تو هم مبارک خوشحالم که هسی

عباس جمعه 29 آذر 1392 ساعت 22:12 http://ali.blogsky.com

باغبانی پیرم



باغبانی پیرم

که بغیر از گلها

از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است

ادم خوب کم است

عده ای بی خبرند

عده ای کور کرند

اندکی هم پکرند

در میان رفقا

عده ای همچو شما

تاج سرند

یلداتون مبارک

ممنونم داداش شرمنده نکنید
یلدای شما هم مبارک

mohadese جمعه 29 آذر 1392 ساعت 21:49 http://mohadese201.blogfa.com

من امشب دارم می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...
از طرف پاییز - یلدا مبارک

کجا اجو نروووووووووووووووووووو
تو که بدی ای نکردی محدثه جونم بی خداحافظی نریا وایسا باهم حرف بزنیم برای چی میری؟کجا؟بعد امتحانا میایی؟من منتظرتم محدثه جون

ایران انجمن جمعه 29 آذر 1392 ساعت 20:35 http://estekhdamat.ir/

سلام
من مدیر بخش وبلاگ نویسان سایت ایران انجمن هستم و میخوام درباره وبلاگتون با شما مصاحبه ای داشته باشم
اگه موافق بودین اطلاع بدین.
ایدی: amin_khan20@yahoo.com

mohadese جمعه 29 آذر 1392 ساعت 13:30

سلام ابجی جونم خوبی؟
من باهرکی که سره فوتبال بحث نمیکنم
اونم کی! ابجیم :-*
امیدوارم شبه یلدا حسابی بهت خوش بگذره.
شبه یلدایه تو هم پیشاپیش مبارک.
:-*

سلاااااااااام محدثه جونم مرسی تو خوبی اجو
قربونت عسیسم
مرسی امیدوارم به تو هم حسابی خوش بگذره
شب یلدات پیشاپیش مبارک

سحر جمعه 29 آذر 1392 ساعت 00:00

سلاااااااااااااااااام یاسمین جونم چطوری آجو اس دادم ج ندادی خوفی؟
خیلی خوشحال شدم که این روزو که باهم بودیمو نوشتی مرور خاطرات قشنگ در کنار بهترین دوست دنیااا

سلااام سحرجون ببخشید معذرت
خواستم بانوشتن این روزا اگه روزی داشت از خاطراتم کمرنگ میشد باخوندنشون پررنگ بشه
تو هم بهترین دوستمی گلم

بارون پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 20:34

قشنگ مینویسید ولی یکی رو میشناسم خیلی خاصه تو نوشتن.
اره لحظه های با هم بودن رو از دست ندیم.
جاللللللللللللللب بووووووووود.

ممنونم از لطفتون
این روزا گذراست خوبه ازشون خوب استفاده کنیم چون خاطراته که باقی میمونه و فراموش نمیشه

mohadese پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 16:24

خوش گذشته پس حسابی!
راسی اپم
منتظرتم

سلام محدثه جون تازه اومدم الان میام

سارا پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 16:20

وووووووو بابا حسابی ترکوندیدینا
شکلکات تو حلققققققققققققققققققققم

مرسی ساراجون از لطفت

mahsa پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 16:17

ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم

ممنون مهساجون از لطفت ایشالا هیچکسی غم نداشته باشه و همه شاد باشن ممنونم

الهه پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 11:10 http://otaghe-honar.blogsky.com/

سلام عزیزم
ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی قدر این روزاتو خیلی بدون
وب خوشملی داری
من تازه شروع کردم. یه سر هم به من بزن.خوشحال میشم
اگر هم که با تبادل لینک موافقی منو با اسم هنر دست بلینک خبر بده منم با هر اسمی که دوست داشتی بلینکمت.

سلام الهه جان حتما بهت سر میزنم
ممنون از حضورتون لطف دارید
بافتخار لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد