دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

چند دقیقه سکوت کنید!

روزی کشاورزی متوجّه شد ساعتش را در انبار علوفه گم کرده است.

ساعتی معمولی امّا با خاطره ای از گذشته و ارزشی عاطفی بود.

بعد از آن که در میان علوفه بسیار جستجو کرد و آن را نیافت از گروهی کودکان که در بیرون انبار مشغول بازی بودند مدد خواست و وعده داد که هر کسی آن را پیدا کند جایزه ای دریافت نماید.

کودکان به محض این که موضوع جایزه مطرح شد به درون انبار هجوم آوردند و تمامی کپّه های علف و یونجه را گشتند امّا باز هم ساعت پیدا نشد.

کودکان از انبار بیرون رفتند و درست موقعی که کشاورز از ادامۀ جستجو نومید شده بود،  پسرکی نزد او آمد و از وی خواست به او فرصتی دیگر بدهد.

کشاورز نگاهی به او انداخت و با خود اندیشید، "چرا که نه؟ به هر حال، کودکی صادق به نظر میرسد."

پس کشاورز کودک را به تنهایی به درون انبار فرستاد.

بعد از اندکی کودک در حالی که ساعت را در دست داشت از انبار علوفه بیرون آمد.

کشاورز از طرفی شادمان شد و از طرف دیگر متحیّر گشت که چگونه کامیابی از آنِ این کودک شد.

پس پرسید، "چطور موفّق شدی در حالی که بقیه کودکان ناکام ماندند؟"

پسرک پاسخ داد، "من کار زیادی نکردم؛ روی زمین نشستم و در سکوت کامل گوش دادم تا صدای تیک تاک ساعت را شنیدم و در همان جهت حرکت کردم و آن را یافتم."

نظرات 17 + ارسال نظر
مینا شنبه 14 دی 1392 ساعت 16:42 http://http:/asbesepid.blogsky.com

خیلی قشنگ و آموزنده بود

خواهش

سارا دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 10:13 http://istgaheshadi1391.blogsky.com/

قشنگ بود ابجی

ماه تاب جمعه 29 آذر 1392 ساعت 11:51 http://unknowngirlcry.blogsky.com

زیبا بود عزیزم منو لینک کن منم لینکت کردم با اجازه چه پر انرژی هستی

ممنونم لطف داری گلم
ممنون از حضورتون شما هم باافتخار لینک شدی

امیر چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 21:10

سلام اول از شما تشکر میکنم که وبلاگم رو دیدید و نظر دادید
وبلاگ خیلی قشنگی دارید ادامه بدید لطفا
سوالی دارم اگه میشه یه جوابی برای من پیدا کنید
* خیلی وقته کودکیم رو توی ازدحام آدما گم کردم میشه
کمکم کنید تا پیداش کنم ؟؟

سلام ممنون از حضورتون و لطفتون
حتما الان به وبلاگتون سر میزنم جواب سوالتونو میدم...

mohadese چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 21:04 http://mohadese201.blogfa.com

گاهی برای او
چیزهایی می نویسی ، بعد پاک می کنی !
پاک می کنی !
او هیچ یک از حرف های تو را نمی خواند !
اما تو تمام حرف هایت را گفته ای

آخی
خیلی قشنگ بود ممنون محدثه جون

سارا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:20

واااااااااای ممنون یاسمین عزیزم قربونت برم که کمکم کردی و پاسخ سوالامو داری عزیز خیلی بهم کمک کردی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بیا وبم گلم نظرتو بهم بگو بازم خیلی ممنون ازکمکت اگه کسه دیگه بود کمک نمیکرد منتظر نگاه زیبات هستم عزیزم

خواهش ساراجون کاری نکردم که گلم
اووووووووووووووووووووومدم

حسین چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 09:32

سلام ابجی
داسانهای قشنگی هستن و مرسی بابتشون یاسمن خانم

سلام داداش
ممنونم لطف دارید

mohadese سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:11 http://mohadese201.blogfa.com

قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

فدات اجو

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:03

خیلی ممنونت میشم که ج بدی و کمکم کنی دوستم البته اگه دوست داری فعلا

خب دوست عزیزم جواب همشونو دادم اگه باز سوالی داشتی ازم بپرس خوشحال میشم بتونم کمکت کنم موفق باشی

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:01

و اینکه اون پایین نوشتی دنیای یاسمین چطوریه؟

از یه سایته اگه خواستی اسم سایتشو بهت میدم

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 16:00

و این شکلکای خوشگلو برای وبلاگته یا خودت میذاری؟

نه خودم دونه دونه آپالود میکنم و از سایتا میگیرم

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:58

و این عکسای کنار وبلاگتو چطوری گذاشتی؟؟؟

این آیکون هارو کدشو از سایت های مختلف گرفتم و توی ویرایش قالبم گذاشتم

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:57

1.کد موزیکو دقیقا کجا باید بذارم چون نمیخونه؟؟؟

کد موزیکتو توی ویرایش وبت هرجای وبلاگت دوست داری کد کپی شده رو اونجا میذاری

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:56

لاستی قالبمو عوض کردم منتظرتم بیایی نظرتو بگی و چندتا سوال هم دارم که ازت میپرسم ج شونو همینجا بده البته اگه دوست داری اجو

حتما در اولین فرصت بهت سر میزنم

سارا سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:55

شییییییلللللللللللللللللااااااااااااااام اجو
دلم برا تنگیده بودش پستت خیلی گشنگ بود

سلام ساراجون منم همینطور

mohadese سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:39 http://mohadese201.blogfa.com

نوشته

UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм

اوووووووووووووووووووووووووووومدم

قاصدک سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 12:22 http://koolbe.ir

افرادی که با ما هم عقیده هستند به ما آرامش می دهند


و افرادی که مخالف با عقیده ی ما هستند ، به ما دانش . . .


سلام . اگر تمایل داشتید تبادل کنیم

ممنون از حضورتون
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد