دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))
دنیای یاسمین

دنیای یاسمین

بااااااااااالبخند واااارد شویییییییید!!! :)))

یه روز بارونی...

چه روزی بود امروز...

صبح از ذوق بلند شدم چون قرار بود با دوستم امروز بریم بیرون و چندتا جزوه برا امتحانات بخریم و منم پالتو ببینمدیدم هوا گرفتس رفتم کنار پنجره دیدم بلهههههه چه بارونی میاد

تلویزیون را روشن کردم که داشت تهران رو نشون میداد که داره برف میاد

با خودم گفتم ماهم تهرانیم آیا؟؟ به هرحال از هوای آلوده بهتره!

به هرحال بیخیالش شدمو و رفتم به دوستم زنگ زدم که بگم کی بریم و دوستم گفت که حاضر شدی بزنگخیلی زود بود چون ساعت9 بود پس تا نزدیکای11 درس خوندم و بعد حاضرشدم و حرکت کردم

وسطای راه پشیمون شدم چون حسابی هوا سرد بودو سوز داشت و بارون میومد و داشتم یخ میزدم

تا جایی که قرارداشتیم پیاده رفتم چون راه زیادی نبود خداروشکر باهم رسیدیم 

به قول دوستم هوا هوای دونفره بود که ماهم دونفری باهم بودیم دیگه!!!

رفتیم توی یه کتاب فروشی که معمولا زیاد با دوستم میریم اونجا و رمان میخریم فروشندش خانوم مهربونیه نیم ساعتی اونجا پیشش بودیمو و درباره رمان های قشنگی که خودیم حرف میزدیم

 جزوه هارو خریدیم و اومدیم بیرون از بس هوا سرد بود به دوستم گفتم یه چیزی بخریم بخوریم گرم بشیم چون من عاشق ذرت ام ذرت مکزیکی خریدیم و نشستیم خوردیم حالمون که سرجاش اومدرفتیم یه عالمه پالتو دیدیم چه پالتو های خوشملی بود

 و حسابی بهمون خوش گذشت برگشتنی از خستگی من بااتوبوس اومدمو و دوستمم پیاده رفت خونشون

خیلی این خاطراتی که بادوستامم رو دوست دارم چون واقعا بهم خوش میگذره

امیدوارم هیچوقت حسرت این روزارو نخورم و ازشون خوب استفاده کنم...

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 11:59

دوست عزیزم از مطالب جالب و آموزنده تو لذت بردم
تو باعث شدی تنهایی هایم را فراموش کنم
ازت ممنونم

خوشحالم از این بابت

عباس شنبه 16 آذر 1392 ساعت 23:00 http://ali999.blogsky.com

الهی ابجیم هم موفق باشه در همه ی امورات زنگییش

هم خوشبخت

ممنونم شما هم همینطور داداش

یک مادر شنبه 16 آذر 1392 ساعت 08:22 http://lezatemadari.blogsky.com

سلام گلکم
خدا رو شکر که بهت خوش گذشته. الهی همیشه شاد باشی.

سلام گلم
ممنون اجو

بانوی ماه جمعه 15 آذر 1392 ساعت 19:28 http://mid-day-moon.blogsky.com

دستت چطوره عزیزم؟

سلام عزیزم ممنون که یادم بودی خیلی بهترم مرسی خوشحال شدم

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 15:45

ممنون از راهنماییت عزیزم

خواهش

سارا جمعه 15 آذر 1392 ساعت 15:15

یاسمین چون این شکلکات خیلی خوشگلن از کجا میذاریشون؟

ممنون ساراجون از چندتا سایت گرفتمشون بعد میذارم توی وبلاگم مثل عکس

خاطره جمعه 15 آذر 1392 ساعت 09:43 http://khaterehfunny.blogsky.com/

سلام یاسمن جونم میگم میشه کئ اون پرجم های بالای وبت رو بهم بدی؟

سلام خاطره جون
اونا با خود قالب وبلاگ بودن نمیدونم کدش چیه اما فکرکنم توی پیچک کدش باشه عزیزم

saye جمعه 15 آذر 1392 ساعت 09:14 http://saye-be-saye.blogsky.com

salam azizammmmmmmmm
manam delAm tang shode bud
vay khosh b halet
ghadre in dusta ro bdun
man k ta hala tajrobe hamchin ruzi ro nadashtam

سلام سایه جون
خوبی گلم؟
آخی چرا آخه؟؟؟؟
عیبی نداره حتما تجربه های بهتری خواهی داشت

حسین جمعه 15 آذر 1392 ساعت 08:48 http://gozargahzendegi.blogsky.com/

سلام ابجی یاسمن
خوبی
عجب روزی داشتی پس.
واقعا شما هم اهل رمان هستید؟؟
مثل خود من و پریشب رمان گذر زمان رو تموم کردم و با رمانای عاشقانه خیلی خیلی حال میکنم،اگه رمان خوب داری به منم معرفی کن لطفا تا بخرم.مرسی و بهمون سر بزن دیگه.

سلام داداش ممنون شما خوبی؟
منم خیلی رمان خوندم منم بیشتر عاشقانه میخونم خب به ترتیب رمانایی که قشنگنو میگم هرکدومو دوس داری بخون
طلایئه،دالان بهشت،عطش،آرام،چشمانی به رنگ عسل،غزال،همخونه،درچشم من طلوع کن،نرگس و...
همشون قشنگن

mohadese پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:47 http://mohadese201.blogsky.com

سلام ابجی جونم؟خوبی؟ دلم واست یه ذره شده بود
نتم چن وقت بود قط بود نتونستم بهت سربزنم
دستت بهتره؟
ای بابا چرا مواظبه خودت نیستی ابجی؟
وای دلم چقد تنگیده بود...اخیش بهترشد!

سلام محدثه جونم
خوبی عزیزم؟منم دلم برات تنگ شده بود
خیلی وقته زیاد حال و حوصله ندارم
امروز گفتم بیام وبم مطلب بذارم
آره بهتره دیگه عادت کردش
همیشه به یادت هستم ببخشید دیر به دیر میام
مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد